Sunday, February 18, 2007

Cu snowbordul in Parcul Tineretului

snikers urban fly 2006Weekendul acesta am stat in Bucuresti, in timp ce prietenii mei au plecat care incotro, prin munti si vai. Asa ca sambata, mi-am luat aparatul foto si am bantuit pe strazi. Dupa cateva shooturi prin cartier, am ajuns si in parc, la tineretului, unde se producea ceva frumos: Snikers Urban Fly, zicese.

Lume multa, muzica faina cu DJ si EMIL live, Snikers si vin fiert pentru incalzire (desi soare, era destul de rece, mai ales dupa cateva ceasuri de stat si privit prin obiectiv) si, concursul. Adica un `munte` de zapada in mijlocul parcului, amenajat frumos sub forma de rampa de lansare... si vreo 30 de rideri din toata tara, iar unul chiar din Bulgaria, erau trasi de ATVuri pana la baza rampei de unde trebuiau sa sara.

Dupa o ora de incalzire, in care riderii s-au intrecut in cazaturi, a urmat si proba de calificari si apoi finala in care au intrat 10, cu mult mai multe trickuri si backflipuri reusite, dar, din pacate, si vreo doua accidentari destul de `grele`.

Necalificatii in finala, si-au luat placile si prietenele de mana si au plecat acasa, sa nu rateze weekendul care le mai ramasese.

Dupa concurs, la lasatul serii, a urmat un concurs de snowboard virtual, pe console PlayStation 2, cu proiectie pe ecrane uriase. Am plecat inainte de rezultatele finale, cu o mana inghetata pe aparat si una pe inca un snikers. Uneori e bine sa ramai si in oras...

Pozele le puteti vedea aici:

http://www.xtrem.ro/module.php?module=fotografii&categorie=58


No comments: